BAIA Link

BAIA Link, the Online Community of BAIA Members & Friends

Romoli Fabio's Discussions (19)

Discussions Replied To (13) Replies Latest Activity

"Hi Alex,I sent my profile via email. Fabio"

Romoli Fabio replied Sep 17, 2015 to Estimator / Project Manager

1 Sep 17, 2015
Reply by Romoli Fabio

BAIA Team

"Ciao Grazia, dopo molto tempo mi capita di sbirciare di nuovo su BAIA link, un comme…"

Romoli Fabio replied Sep 15, 2015 to Mi piace sempre di piu' la Comunita' Italiana della Bay Area

1 Sep 15, 2015
Reply by Romoli Fabio

"Ho fondato un azienda rete..... http://www.smau.it/roma11/partners/consevo-network-s…"

Romoli Fabio replied Mar 17, 2011 to Innov'azione parla di reti, connessioni e BAIA

1 Mar 17, 2011
Reply by Romoli Fabio

"Hello Riccardo, un saluto da Roma. Fabio, co funder www.consevo.it"

Romoli Fabio replied Sep 5, 2010 to Introduction Riccardo Fabi - Online Community and Content Manager

1 Sep 5, 2010
Reply by Romoli Fabio

"Ciao Matteo, come ex mio collega in IBM potrei sentire l'attuale amministratore dele…"

Romoli Fabio replied Jan 14, 2010 to Contatto in Ducati North America

1 Jan 14, 2010
Reply by Romoli Fabio

"Ciao Gabriele, dove posso trovare una sintetica descrizione degli obiettivi di quest…"

Romoli Fabio replied Sep 13, 2009 to Mind the Bridge: 25th of August is the deadline to submit your business plans

4 Sep 15, 2009
Reply by Gabriele Scoditti

BAIA Team

"Done! Well, dont think localization in Milan is mandatory for that kind of business…"

Romoli Fabio replied Apr 10, 2009 to Job opportunity: Director of Biz Dev/Sales in Italy for US-based social media software company

6 Apr 24, 2009
Reply by Matteo Fabiano

BAIA Team

"Hi Matteo, I only have... 27 years of experience in the italian industry, I'm at th…"

Romoli Fabio replied Apr 8, 2009 to Job opportunity: Director of Biz Dev/Sales in Italy for US-based social media software company

6 Apr 24, 2009
Reply by Matteo Fabiano

"Massimo, ho avuto la fortuna di lavorare in una multinazionale una volta incredibile…"

Romoli Fabio replied Nov 14, 2008 to Note da uno che è tornato

12 Dec 2, 2008
Reply by David Vignoni

"Ciao il network dovrebbe abbatere quelle difficolta' relazionali / caratteriali che…"

Romoli Fabio replied Oct 13, 2008 to Network o non network

4 Oct 13, 2008
Reply by Matteo Daste

RSS

Events

BAIA Photos

www.flickr.com

Badge

Loading…

© 2017   Created by BAIA LINK.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service